Dilaylaa GiybetReis Ben kesmedim aslında benim kız kalkmadı bi kez kalkıyordu kalkmayınca o gün bitti gece beslenmesi bizde 🤷 hatt kilosu az olduğu için kaldıralımmı diye sormuştuk doktora
Girlpower tugcsa 7 aylıkken ayırdım ben de yerle bir montessori yatağı var rahat rahat yatıyor içinde uyurken bi öbür uca gidiyor bi diğer uca 😂
tugcsa Girlpower çok fenalar hakikaten, hayat maksimumda gibi yatıyor yatakta kafası kolu birleye bir yere değince rahatsız oluyor 😂
melelsari tugcsa Güvenli bağlanmadan dolayı bence öyle söyleniyor ama bebeğinizle aranızdaki ilişkiyi en iyi siz biliyorsunuz sizin karar vermeniz daha doğru olur🤗
Premature tugcsa valla canım ben 5 ay 25 günlükken ayırdım çok da iyi yaptım gene bebişim olsa gene öyle yaparım
Efesininannesi35 tugcsa 10 aylık ayiramadim ben daha çünkü uyandığında hiç ses çıkartmadan hemen ayağa kalkıp beşikten aşağı sarkıyor. Düşer diye oda ayiramiyorum. Yerde de yatsa havalar soğudu hem hemde ses çıkarmadığı için başına bişey gelir diye korkuyorum açıkçası
tugcsa Efesininannesi35 Park yataklar var ordan sarkması imkansız uzun bariyerli bi yatak ,beşik alma durumunuz varsa önerim onu olabilir ,herkes rahatlık diyor artık o rahatlığa kavuşmam lazım ,Allah annelerimize sabır ihsan etsin 🌺🥰
Sevgiguveen tugcsa 16 aylık ayıramadım odası uzak duymam dıye korkudan ama beşiktede yatmıyor babayı koyduk ikimiz yatıyoruz :) emerek uyuyan bebeğim var kızım zotlancak dıye değil kendim üşendiğim için net yani :)) meme olayını bitirmeye çalışıyoruz ondan sonra atacam odasına inşallah 😂
Mlkmhrrm tugcsa 11 aylık sürekli dönüp rahatsız olduğu için artık yeni yatak siparişi verdik gelince ayıracağım sizin ve bebeğiniz için en uygunu ne ise onu yapın deneyin odasına geçince nasıl yapacak her bebek yapı olarak bir değil sonuçta belki sizin ki hazırdır.
tugcsa Mlkmhrrm bi kaç kez denedim ama odası ona değişik geldiği için bi ufak uyanıp yatağındaki çadırın bezini çekiyor 😂😂 alışması söz konusu herhalde ,odasına alışmadığı için keşfetmeye çalışıyor .
Efesininannesi35 tugcsa amin canım inşallah 🙏 şuan o durumda değiliz maalesef ya ikinci el baktim onlar dahi pahalı büyüyen beşik almıştım o zaman ama şuan ayağa kalktığı için korkuyorum onu ayrı odaya koyup oraya yatırmaya ağlasa yine bu kadar dusunmeyecegim teşekkür ederim 🙏🤗