Mehmetaslan artık ayırmalıyım çünkü ne beşikte ne hamakta nede başka bariyerli yataklarda yatıyor eli kolu bacağı durmuyor uyurken yer yatağında beni çok zorluyor ,uyanınca parkelere gidiyor ordada üşütüyor,artık bir şekilde kademeli mi kademesini ayırmayı deneyeceğim.😊