tugcsa şuan 6,5 aylık nerdeyse 1 aydır kendi odasında uyutup odama geçiyorum bende, zaten ses çıkarsa duyuyorum, bazen bı kaç saat çocuk odasında bazen kendi odamda uyuyorum küçükken alıştırmak daha kolay bence, ama ben gün içinde hep odasında vakit geçiriyorum alışsın diye zaten 4 aylıkken bu odaya geçtik o zamanda beraber yatıyorduk karışık oldu biraz herşeyi yazıyım derken 🤪🤪🤦