Cennet24 Deletedmom_78 yok canım aynı bişey çıkmaz merak etme ama git yinede tahlil yapıyorlar insan kiyamiyor ama mecbur içimiz gitsede 😏
Senemasilberen Deletedmom_78 hiç korkma o bölgeyi yakıcak doktor krem vericek sana hepsi bu kadar…sende temiz tutarsın sık sık temizlensin orayı hemen kurur
Deletedmom_78 ikiprensannesi_gul merhaba doktora gittim normal dedi kanama devam etmediği için normal dedi kanama olur ve devam edrrse tekrar gel dedi krem verdi😊
Leylacq Deletedmom_78 normal korkmayın. Orayı temizleyip kapatacaklar. Sizde her güm kapatın. Bezine dikkat edin. 2 güne kapanacak
Deletedmom_78 Alanbebek tülbenti şimdş arkadaşlarm da dedi hiç aklıma gelmemişti kimsede demedi ah tecrübesizlik🥺
Alanbebek Deletedmom_78 bende cok tecrubesızdım canm annem yanımdaydı ama göbegı dusunce kuruması ıcın az bısey pudra döküp tülbent örtkı göbegı kurusun kuru kalması gerekıyo korkmana gerek yok 🤗