2minosprenses Deletedmom_78 doktora gitmelisiniz ayni sekilde kizimin gobegi olmustu kaniyordu doktor once gobegimi yakti birde krem verdi onu kulandik gecti korkmayin ama enfeksiyon riski var onun icin hemen doktora gidin derim 💟
Alanbebek Deletedmom_78 bende cok tecrubesızdım canm annem yanımdaydı ama göbegı dusunce kuruması ıcın az bısey pudra döküp tülbent örtkı göbegı kurusun kuru kalması gerekıyo korkmana gerek yok 🤗
agustos_bocegim Deletedmom_78 benim iki cocugumda da oldu aynisi doktor bir krem veriyor kullanınca geçiyor.dus aldirdiginizda iyice kurulayın göbeğini geçmiş olsun.
Deletedmom_78 ikiprensannesi_gul merhaba doktora gittim normal dedi kanama devam etmediği için normal dedi kanama olur ve devam edrrse tekrar gel dedi krem verdi😊
ikiprensannesi_gul Deletedmom_78 yaa çok geçmiş olsun belki zıbının falan gelmesinden olmuştur çok sevindim bişey olmadığına sağlıcakla büyütün inşallah 🤲🌸
ozge28 Deletedmom_78 cok normal annesii olur boyle evde eger tendirdiyot varsa gunde bir kac kez temizleyin :)) Eger aklımda kalmasın dersenizde goturun isterseniz bakarlar devletin acilinde