Deletedmom_78 devlette de bakarlar, enfeksiyon olabilir, inşallah önemli değildir ama yine de göstermekte fayda var. Bi de bez sanki biraz sıkı bağlanmış 🙄 bantlar üst üste gelmiş ondan dedim, isterseniz azcık gevşetin, siz daha iyi bilirsiniz tabi 😇