hilali04 BuketMina Annenizin ellerinden öpüyorum keşke herkes onun gibi olsa da gönül rahatlığı ile bırakabilsek canımızdan sakındığımız evlatlarımızı..
Maviyesil121212 bikerem kendisinin 25 yaş altı olduğuna ve açık açık söyleyemediği icin anne hariç 25 yaş üstü insanlar çocuğa yetişemiyor dediğine eminim ama ispatlayamam 😅
elmadilimim Yorgun-ana evet kesinlikle hak veriyorum. evde kendi bakabilecekken 3 yaşını bulmadan işe giren, kariyer için para için bebeğini bırakanlara ben de üzülüyorum. En azından çocuğun kendini anlatabilecek yaşa gelsin, öyle işe başla.. işe mecbur olan gerçekten ihtiyacı olanlar ayrı. Malesef kötü bi devirdeyiz o yüzden birine güvenmek çok zor
FatosToprakDeniz elmadilimim hangi iş yeri 3 yaşına kadar izin veriyor? İnsanları yargılamak ne kadar kolay geliyor size
Minis elmadilimim tuh biz bunu niye düşünemedik 😂 siz üzülmeye devam edin biz hayatımızı kazanmaya yaşamaya devam edelim.
elmadilimim FatosToprakDeniz ben işyeri izninden bahsetmedim. çalışmaya paraya muhtaçsan işyeri tabiki üç yıl vermez, mecbur aileye veya bakıcıya bırakır işe devam edersin. imkanı olup da bebeğini büyütmeyenlere yazdım. çocuğu biraz büyütüp sonra işe girebilir. zaten bunlar bilimsel kanıtlanmış şeyler, çocuğu üç dört yaşından önce kendinden ayırırsan anne-bebek bağı ömür boyu düzelmeyecek şekilde soğur
FatosToprakDeniz elmadilimim hangi bilimden bahsediyorsunuz hanımefendi? İnsanlar kariyer yapmak için 20 yıldan fazla okuyor. Stajı kendini ispatlamasi derken 30 yaşı geçiyor. Hersey maddiyat mi? Kadınlar sadece maddi imkan için mi çalışıyor? Hadi işten ayrıldı diyelim çocuğu 3 4 yaşına gelince merhaba ben geldim diyerek yeniden işe baslayabilecegini falan mı düşünüyorsunuz. Çalışmayan her anne mükemmel anne çalışanlar para için çocuklarını bakıcıya atıp giden anne öyle mi?
Babybloom elmadilimim anladığım kadarıyla anne bebek bağı annenin çalışmak zorunda olup olmadığına göre şekilleniyor. Bebek 4 aylıkken bakıyor mali durum iyi ama bu kadın yinede işe gidiyoor hop bağa zarar veriyor🤣bilimsel makale uydurmayınız😁 bunlar adem güneş ekolü ebeveynlik dediğimiz, ebeveynliğin sadece anneye mahsus bir şey olduğunu savunan klişeler. Çok ilginçtir ülkemizde kimse baba bebek bağını umursamıyor, oysaki ergenlikte ortaya çıkan en büyük travmalar baba travmalarıdır.
Thutik Yorgun-ana biraz fazla ön yargı barındırıyor bence olaya bakış açınız. Ben 37 yaşındayım hiç yorulacağımı düşünmedim. Yardımcımız 47 yaşında benden daha enerjik, ben bebeğimin fotoğraflarını çekmeye üşenirken kadının bütün telefon albümü bebeğimle dolu. Her dışarı çıktığında elinde irili ufaklı şeylerle gelir. Ki bakıcı dahi değil. Ben de zamanında annem kansere yakalanınca belli bir süre dadı ile büyüdüm ve gayet samimi tatlı bir kadındı hiç mecburen ilgileniliyormuş gibi hissettiğimi hatırlamıyorum. Yine de samimiyet tanımlarımız farklı olabilir, sizin beklentileriniz bakıcıların sunduklarını karşılamıyor olabilir ona bir şey diyemem
Sevvaldal Yorgun-ana yok öyle değil. Bizim bakıcımız 33 yaşında. Oğlum da çok hareketli. Sağolsun bütün gün peşinde, bütün gün oynuyor onunla. 3-4 saat parkta oynatıyor. Ben annesi olarak beceremiyorum mesela o kadar🙈
elmadilimim FatosToprakDeniz aslında dikkat çekmek istediğim bu değildi. konu çalışan annenin veya çalışmayan annelerin mükemmelliği değil. bir yaşında, iki yaşında olan anne yolu gözleyen bebeklerin durumu, mahsunluğu. bu boşluk hiç kimseyle doldurulmaz bi boşluktur. hala daha dediğimi anlamamazlığa vuranlar var. çok üzücü..
Sedagmlksz Bu çalışmayan kadınların çalışan kadınlara sürekli sataşması nedir? Bir kadın olarak ÇALIŞIYORUM ve bundan gurur duyuyorum. Okuyan emek veren kadın da görünce çok hoşuma gider çünkü o emeği bilirim. Kocamın eline bakmıyorum ve çocuğumu en iyi şekilde yetiştirmek için uğraşıyorum Allaha şükür kazanıyorum. Ailem de iyiki okutmuş meslek sahibi etmiş Allah razı olsun.
elmadilimim Ebcal ahh laf yetiştirene kadar birkaç kitap araştırma okusan..bölümünü okudum, hala okumaya devam ediyorum. bebeğin en anneye muhtac, en savunmasız, dünyayı tanıdığı en kritik zamanlardan bahsediyoruz. tabi isteyen istediğini yapmakta özgür 😁
Yakamoz__00 Deletedmom78654 aynen ben kendim bakıyorum..digerleri bakıcıya bırakıyor ay yazık onlara gibisinden duusnmus
Deletedmom78654 Yakamoz__00 yine kendi anneliğinin mükemmeliyetini anlatan bir annemiz 😉 şaşırmıyorum artık
mom726272 Yorgun-ana Tebrikler. Çocuğunu bakıcıya bırakmak zorunda olduğu için hali hazırda vicdan azabı çeken annelerin azabını körükledin. İşte madalyan🏅