Yorgun-ana şimdi bebeğini bakıcıya bırakmak zorunda olan anneler sizce bu posttu okuyunca ne hissedecek ? Ben söyleyeyim vicdan azabı, mutsuzluk . Peki bunu niye insnalara hissettiriyorsunuz , onu da söyleyeyim ; bebeğinize kendiniz baktığınız için bunun gereksiz bir gururunu yaşıyorsunuz . Bence kendi hayatımızla ilgilenelim . Başkalarının mecburiyetiyle , seçimleriyle değil .