elmadilimim tamam diyelim bu bir bosluk ne yapsin mesela calisan calismak durumunda olan anneler ?
Evde oturup butun gun telefona bakip cocugu tv karsisina koyan annelerinki bosluk degil mi?
cocuga ayirdigin kaliteli zaman cocuguna ne verdigin onemlidir butun gun basinda beklemek degil marifet.
Calisan anneler adina saskinlikla okuyorum yazdiklarinizi. Insanlar emek verip meslek sahibi oluyorlar nasil ihtiyaci olanla kariyer pesinde kosan diye kategorize ettiniz. insanin basina ne gelecegi belli degil her kadin kendi ayaklari ustunde durmali. Buda zonk diye bir anda olmuyor malesef.