Havvakck hayir elinde kasılma ve ritmik hareketler var ice dogru. Uyanmaya çalışır gibi yapması degil. Ayrica annesi tutuyir hareketi durmuyir nobet olunca tuttugunuzda durmaz. Ama nobet degilse tuttugunuzda durur. Benim oglumda epileptik nöbet gecirdi ilac kullandik bir daha olmadi ama bu sekilde söyledi doktorumuz. Burada uzun sürüyor uyanmak isteyen cocugun bu kadar uzun sürmez bence ayılır. Ayrica tutunca filan el hareketleri kasılması filan durur. Burada birinin anlaması degil noroloji doktorunun bakmasi lazim. Ornegin nobet sanip gösterdiğim video nobet degildi.