Havvakck Kızlar yukarıdaki linkte bebek nöbet geçiriyor ama sanki normal uyanmaya çalışıyor gibi değil mi bazen kızım da böyle uyanıyo :(
Mommy_bee Cocuk nörolojiye danışın. Nobetin binbir cesit hali var. Aklinizda kalmasin. Tahminim elini ice dogru kasarak hareket ettiriyor. Yani nobette hareketlerde farklılık oluyor.
zeynepbalci Havvakck bu kızın gözleri kendinde değilmiş gibi yani canım benim kzım da geriniyo ama göz teması kuruyoruz gülüyoruz öyle tskip et
Milagrosoreiro Havvakck Ben de o aylarda bebeğime bir sürü anlamlar yükledim.Epilepsi geçiriyo sanıp ağladım videoya çekip doktorumuza gösterdim.Bişey yok dedi Hatta 2 doktora daha gösterdim hepsi normal dedi.Aklınıza takılıyorsa sorun araştırın.Ama çoğu bebek böyle uyanıyo zaten.