Paramedikk_ bugün nöroloji den geldik
Çok şükür temiz
Kendim panik atak hastasıyım
Çocuğun her hareketini Dr atıyorum
Adam aptal olduğumu düşünüyor
Böyle seyler görünce de anksiyetem azıyor
Emziriyorum ilac da kullanamıyorum
En son uygulamayı sileceğim
hem bu nöbet değil refluye bağlı sendrommus geçici bir durum