Ipekk Musmutluanne biraz açın klimayı hafif serinleyince kapatırsınız hiç bişe olmaz. Bende Adanadayım bugünki sıcak çok 😭 geçen sene Haziran da doğdu kızım yazın hep açtım ama derece alın odaya iyi olur sizin için
TuubaNil Musmutluanne şuan aynı konuyu açmak üzere girdim öncesinde yazan var mı diye bakayım derken gördüm yazıyı. Bende Adanaydım ve şuan klimayı açtım sabahtan beri açsam mı açmasam mı kararsızdım ama artık dayanamadım çünkü çooook sıcak😬
Musmutluanne TuubaNil yaaa bende şimdi açtım direndim direndim ama bebeğim emerken o kadar terliyorkiii
Musmutluanne TuubaNil tuba hanım kaç derecede açtınız 27 de açtım üstünde sadece penye battaniyesi var örtü olarak içinde ince bir çıtçıtlı ve zıbını var alt tek kat pijama sabaha kadar çalıştırmalı muyum
Cicegiburnundaanne Musmutluanne yaa bizimkide asiri terliyor ve bugunlerde hic ciş yapmiyor terle attgi icinmi acaba bikeresinde ebe oyle soylemisti ama sizinki nasil cis konusunda
TuubaNil Musmutluanne aynı şekilde giydirdim bende üzerinide ince penye ile örttüm biraz uyudu uyandı şimdi tekrar kapadım klimayı. 25 derece de çalıştırdım
TuubaNil Musmutluanne yaptı açıkcası onda fark eden bişey olmadı. Ben gece dayanamadım ve klimayı açtım heryere gelecek şekilde kapı açık uyuduk🙈 2,5 aylık bebeğim ilk defa 7 saat hiç uyanmadan uyudu.
Musmutluanne TuubaNil o zaman meme reddinden dolayı olmuş benimki bende şimdi açtım kapı açık aynen 27 de çalışcak isilik başlamış
deleted2310 Musmutluanne Dün akşam açtım biraz ben çok sıcaktı uykusundan uyandı ama sonra esmeye başladı kapattım.
Musmutluanne Ozge_AyazEfee çorabı hiiiç çıkarmadım ki😂😂 benim birde ince kıyafetim yoktu klima kapalı kalın kakın pişti
Cicegiburnundaanne Ozge_AyazEfee yo normal oda ortami icin soruyorum vantilator cakistriyorum genellikle
Ozge_AyazEfee Musmutluanne oyy kıyamam, 🤗 ne tarafta oturuyorsunuz ☺️ benim oğlum 16 aylık bende hala gün içinde çorapla dolaştırıyorum sürekli dolaştığı için, ayaktan soğuğu kapıyorlar çünkü önce 🙈
Musmutluanne Ozge_AyazEfee barajyolu tarafı ama ev müstakil ve basık benim üç aylık klima açtım ta ilk kez 3 saat deliksiz uyudu
Musmutluanne Musmutluanne Ozge_AyazEfee çişinide yapmış yaa dün çiş de yoktu siz ne tarafta oturuyorsunuz?
Cicegiburnundaanne Musmutluanne dun aksam banyo yaptirdim bende ayakli pijamasini giydirip oyle yatirdim kendi odasinda.. yazin klimali odada uyumak istedgimzde bebegi nerde yatiracagm onu dusunuyorum odasi uzak sesini duyamam belki..bu sicaklar mahvetti insani kisin ne guzel her oda ayni sicakliktaydi