Canım, bebeğim 3 aylıkken Tayvana yerleştim. %80 nem, 35 derece sıcaklık😒 leş bir hava. Sabah akşam klima çalışıyor 2 aydır. Kuzuma rahatsızlık vermiyor. Tabi öyle 18 derecede çalıştırmıyorum. 24-25 derece. Üzerinde ince bir tulum o kadar. Uykudan uyanınca ince bir yelek giydiriyorum, yetiyor. Sıcakta çok rahatsız oluyor bebisler. Aç sen klimayı.