Cicegiburnundaanne Musmutluanne yaa bizimkide asiri terliyor ve bugunlerde hic ciş yapmiyor terle attgi icinmi acaba bikeresinde ebe oyle soylemisti ama sizinki nasil cis konusunda
Musmutluanne Cicegiburnundaanne evet ondan işte dün hiiiiç çiş yapmadı iiçim parçalandı ben açtım klimayı neşesi yerinde şükür 27 de açtım koridor kapısı açık kızımı kalın giydirdim
Cicegiburnundaanne Musmutluanne bende bugun ayni sekilde kapiyi actm klima 29da calistriyorm fanida dusuk ayarladm iyi smdi iceri ama ilk gun klima acmadgm halde terledi ve hemen hirilti basladi burun tikalı
Musmutluanne Cicegiburnundaanne yaaa çok şükür hırılıtısı olmadı çünkü sürekli üstünü değiştirdim yaa melek bunlar 🥺 inşallah hasta etmeyiz
Esmmstf2016 Musmutluanne ayyyy başladi memleketimin sicagi bizde klimada yok pencereleri acsam ceryan yapiyo uzerini ortmeden yatiriyorum bende ince uzun kollu biseler giydirip bebek daha 1 aylik nezle oldu zaten napacam sasirdim bayram gelsede yaylaya gitsem
Musmutluanne Esmmstf2016 Esmmstf2016 yaa cnm walla başladı kapı pencereyi ben çoktan açtım onla olmadı sıcaktan ben uyuyamadım o nasıl uyusun
Betus_93 Musmutluanne aaaa duymuyonuz mu haberlerde. Turkiyenin her zaman en sicak yeri cizre ve silopi seciliyor😂
Esmmstf2016 Musmutluanne allah yardimcimiz olsun valla ama masallah bizim sipa guzel uyuyo bayiliyo sanirim😂😂😂 direniyorum bayrami bekliyorum kacacam hemen
Esmmstf2016 Musmutluanne sicaktan kuzum benim bizimki daha 1 aylik ya cozemedi olayi henuz hala ana karninda saniyo sanirim😂😂😂
Mrveglsn Musmutluanne ay Atletiyle dursun pişer çocuk canm yada aç klimayı yazık ikinçzedd çok sıcak hava