Senemmm11 bizimde çarşamba oldu sargısız kızarıklığı söndü gibi ama daha bugün yıkayacağım doktor üç gün sonra demişti birde arkadaşların dediği gibi 5,10 dk suda oturtmamız lazım daha çabuk iyileşirmiş hepimize geçmiş olsun Allah damatlık düğünlerini görmeyi nasip etsin inşallah evlatlarımızın