Biliyorum sıkıldınız sünnet postlarimdan belki bazılarınız “iyiki bi sünnet ettirdin amaannn” diyor olabilir😁 bu seferki sorum banyo ile alakalı. Sünnetten kac gun sonra banto yaptırdınız? Sargısını çıkarırken kac gun sonra nasıl çıkardınız. “Şöyle yaptım kolay çıktı ”, “böyle yaptım kendiliğinden düştü” dediğiniz herseyi bekliyorum. 🙏😊😊 dikisleri kendinden eriyen dikişlermis zaten aldirmamiza gerek yokmuş. Kantaron yagi döküyoruz üstüne bide bepanthen sürüyoruz