Senemmm11 biz de yarım saat oturttuk ama çıkmadı suya girdikten sonra sargının durması tehlikeli demişti doktorumuz o yüzden arayıp çağırdık çıkardı. Yani o kadar acıdığını sanmıyorum dikiş var diye ben çıkarmaya korktuğum için doktoru çağırdım. 10 saniye de falan aldı doktorumuz yanında bi sıvı getirmişti onu döküp çıkardı. 5 dakika ağladı sonra sakinleştiler. Ben de sizin gibi çok korkuyordum ama çok şükür kurtulduk sargıdanda. Darısı başınıza 🙏