Pamukprenss burda çoğu kişi gündüz de uyutun yazmışta benim yazdığım şey ikindinden sonra 4 ten sonra sürekli deerin uykuya dalmamasıydı. Genelde bebekler 4,5 gbi derin uyurlar gece uydukları gibi . O yüzden geceye uykusu kalmaz. Ben zaten bir gün uyutmadım sonra çocuk gece uykusuna geçince kendiliğinden duzeldi. Gündüzleri daha az uyudu geceleri normal uykusunda. Ben kaldırıyorum hatta çocuğu emzirmek için kendisinin sadece ağzı şapirdiyor. Yinede deneyin siz belki işinize yarar👍☺️