KahveliAnnee Mom5345453 ah canim ah bebem 3.5 aylik gece 5de uyuruz 7de kalkarız 7.30da uyuruz 9da uyanırız 11de uyuruz 1de kalkarız rutinimiz bu 🤣
Ceno Mom5345453 eğer bezi dolduysa bende öyle yapıyorum geceleri gündüzleri sık sık değiştiyorum altını