Bebeğiniz daha çok küçük. Bizde de durumlar aynıydı. Uyku düzenleri olmuyor yenidoğanken ve hep desteğe ihtiyaçları oluyor. Bebeğinizin uyku sinyallerini iyi takip edip uyutmaya çalışın. Çok yormadan, saatlerce uykusuz kalmadan uyutun ki rahatça dalabilsin. Bir de yatırdığınızda kısa süreee uyanıyorsa gazı çıkmamış olabilir , kucağınızda gazı çıkana kadar bekleyip öyle yatırırsanız daha uzun süre uyuyacaktır