Crnyldrm 2 yaşında iken kardeşim dünyaya gelmiş ve ben o zamana kadar çok güzel konuşuyormuşum birden susmuşum kekelemeye başlamışım doktora götürmüşler bütün ilgiyi bana göstermelerini diğer değişen olayla hiç ilgilenmeyin demiş ve düzelmişim i. Kardeş veya hayatında değişen bşr şey oldu ise tüm ilgi sevgi tekrar çocuğa dönmeli kısaxa