Birdenbire başlayan kekemelik için çok şaşkın ve bir o kadar çaresiz hissediyorum . Kızım 2,5 yaşında erken konuşmaya başladı ve 3 hafta öncesine kadar her şey gayet güzeldi.Kurduğu cümlelerle bizi şaşırtıyordu. Bu kelimeyi nerden öğrendi tam da yerinde nasıl kullanıyor derken… Ama ne olmuş olabilir ailelerimizde de olmayan bir durum aklımız almıyor.