Zeyzey06 benim yeğenim Ankara’da tedavi görüyor. Şöyle söyleyim sanırım 2 yaş gibi başladı doktora gittik hemen geçebileceğini söylediler. Daha sonra özel eğitim merkezinde eğitim almaya başladı bu 5-6 yıl sürdü bir dönem düzelme sağlıyor sadece bir kaç kelşmede kekemelik yaşıyor bir kaç gün sonra tekrar başa. Şimdi gidilen klinikde tüm harflerin çıkış seslerinden ağız tutumlarından baştan başladılar. Belki kalıcı olduğunu 2 3 yaşında öğrensek daha da ilerleme kaydedilirdi. Burada daha ileri gitti şuan 10 keşime kıllansa 3 kelime de zorlanıyor