Cheddar ah kuzum,yapay olan hiçbir şeyden hoşlanmıyorum. Yapay bir oyun grubu,bundan da para kazanan insanlar. Öyle gereksiz ki benim için su son moda olan her şey. Ben sokakta büyüdüm. Apartmanda,merdivende oyun kurar oynardık. Doğal akışta gelişir bir şeyler. Yazın kızım bir milyon arkadaş buldu kendine parklarda😂 yakalamaca oynadı,toprakla oynadı,boyalarını indirdik arkadaş buldu boya yaptı,top oynadı.. Bilemiyorum ya yalnız çocuklarında bu konuda sorun yaşayacağını düşünmüyorum bir yerde de karakter çünkü. Dışa dönük çocuk dışa dönük ne yapsan da değişmiyor. Şimdi kış yaklaştı geçen sene öyle güzel zaman geçirmiştik ki kimseye ihtiyaç duymadık bu senede güzel geçeceğine eminim. Keşke yakın olsak da kanki yapsak bizim kızları😂 velhasıl kelam inan gerek yok nacizane fikrim🙏🏼