Merhaba canım analar🧡
Umay 25aylık oldu tam. Kızımın park alışkanlığından sonra arkadaş edinme, sosyalleşme, akran merakı gittikçe arttı. Dedim bende koşullara uygun oyun grubuna götüreyim. İlk defa gittik belkide son olabilir çünkü hiç beklediğim gibi olmadı. Müzik ağırlıklı etkinlik olacaktı. Neyse güzel bi kitap eviydi mekan. Tahtadan oyuncaklar vs var. Kızım onları görünce çok sevindi ilgilendi. Sonra etkinlik saati gelince başladık. Müzikten kasıt İngilizce bi şarkı tavşan gibi zıplıyosun burnuna bip yapıyosun, sonra bagetlerle ritm tutuyosun güya ama kızım gittikçe korkmaya başladı ve koala gibi yapıştı kucağıma sonra dizlerime kafasına koydu etrafı seyretti😐
Sonra öğretmen hanım o tiz sesiyle bi ayı taklidi yapınca kızım ağlama krizine girdi ve direkt kalkıp kapıya gitti🙅♀️ dedim biz daha fazla zorlamayalım inelim aşağıya dedik. Sonra öğretmen resim olacak sakinleşirse gelirsiniz diye kuru bi öneride bulundu😒 neyse boyama işine tamam dedi geri döndük sonra duyu bütünleme için toprakla oynadılar falan. Onları sevdi ama her şeyi beraber yaptık kızımla. Zaten toplamda 3 çocuk vardı. Çocuklar birbirleriyle alakasız konumlandı herkes kendi aleminde 🤷♀️ öğretmen İngilizce terimler kullanıyo. İngilizce şarkı söylüyor vs kesinlikle içerikte böyle bişey yazılmamıştı. Sinir oldum haliyle ben diyalog açısından kendini geliştirsin diye oraya götürdüm İngilizce ne alaka 🙄
Valla bende o kadar sıkıldım ki 1saat geçmek bilmedi zor attık kendimizi dışarı. Sonra büyük bi koru var oraya götürdüm parka. Deliler gibi oynadı güldü edindiği arkadaşlarıyla😻 yani demem o ki evde yaptığımız şeylerin aynısını orda yaptık. İletişim çok kötüydü. Belkide gittiğim yerle alakalıdır ama bütün oyun grupları böyle mi acaba diye de düşündüm.
Sizin deneyimleriniz, görüşleriniz neler merak ettim.