ikizlerinannesi2985 burjoosphere benimkiler düzeltilmiş 9 aylık. 1,5 aydır falan en aından 10.00 a kadar uyuyabiliyorum😅
ftsdmrhn Ben 360 aylığım ( 30 yaş ), çocuk yokken de öğlene kadar uyumazdim. Bence sizin çocuk kendi kendine bakmayı öğrendiğinde ancak olur o 😀
Tibektas burjoosphere öğlene kadar uyumaktanda vazgeçtim gece deliksiz uyuyayım 9 da kalkayım yeter 😔
burjoosphere Tibektas şu an bende öyleyimde pazarlari öğlene kadar uyurdum eskiden birden aklıma geldi 🙈
burjoosphere Mini_ka bende su anda öyleyim ama pazarlari öğlene kadar uyurdum eskiden o geldi aklıma 🙈
hypatia burjoosphere çocuğunuz okula başladığında onu okula yolladıktan sonra uyuabilirsiniz 😂 tabi okula siz bırakmıyorsanız 😁
aslanlarin_mom Havvabaltaci bende gün çok saydım ama borçlu çıktım bilin bakalım naptım😂 bir daha doğurdum başa sardim 3 senedir uykusuz geziyorum 2 senem daha var ettimi 5 sene 😫😩😫😩😣😣😫😫
Buuseg burjoosphere benimde öyle ne yazıkki, aksi gibi gece 2de Bi uyandı zorla 4te uyuttum. Berbat bir geceydi benim için
Eminerd burjoosphere ben küçükken okula giderken zorla uyandırırdı annem ama hafta sonu saat 7de ayakta olurdum ne hikmetse 😀 annem kızardı tabiii 🤪
nesee burjoosphere kızım 3 yaşında oğlum 2 aylik oğlum uyuyan bi bebek değil zaten ama kızımda 8 bucuk 9 gibi ayakta 😁