burjoosphere Oğlum 7 ay 10 günlük daha çok erken biliyorum ama acaba ne zaman öğlene kadar uyuyabilirim☺️ 2-3 yaşında olur mu acaba?
Berraserra burjoosphere kızım bebekken gece hiç uyumuyordu sabah 7de uyanıyordu bende bunu hep düşünürdüm 2 yaşından sonra düzene girdi şimdi 5 yaşında ana sınıfına gidiyor sabahları zor kaldırıyorum bıraksam öğlene kadar uyur😂
Olich burjoosphere sesli güldüm 😂😂😂😅😅😅 biri 14 yaşında diğeri 18 aylık 3.bebek de yolda artık 60lara geldiğimde ancak rahat uyku olur herhalde 😵💫🤷♀️😅
Eminerd burjoosphere oğlumun ergenlik zamanına kadar benim umudum yok öğleye kadar uyumaya 😅 büyüyecek sonra okul hayatı derken ooo 😁
Havvabaltaci SedaMeyra kadının hayallerine gülme 😂 😂😂 benimde öyle hayallerim var 😂sayılı gün çabuk geçer
SedaMeyra burjoosphere kizim suan 33 aylik gece kesintisiz uykuyu garanti ederim ama oglene kadar uyumayi🤷♀️🤷♀️ esim evdyken kizimizla ilgileniyor sabahlari ben 10 11e kadar yatiyorum bazen.
aslanlarin_mom Havvabaltaci bende gün çok saydım ama borçlu çıktım bilin bakalım naptım😂 bir daha doğurdum başa sardim 3 senedir uykusuz geziyorum 2 senem daha var ettimi 5 sene 😫😩😫😩😣😣😫😫
burjoosphere SedaMeyra anladım neyse gece kesintisiz uyuyacaksa ona da razıyım şu an 🙈😇 ins kısa sürede daha rahat uyursunuz sizde
Olich burjoosphere hemde çok 🙈 ama tek veya çok çocuk olsun her annenin işi zor. Allah bize kolaylık versin 🌺❤️
Yasemin38 burjoosphere işin şakası tabiki canım her dönemleri farklı oluyor. Öğlene kadar yattığın zamanlarda olacak tabiki 😉
Eminerd burjoosphere ben küçükken okula giderken zorla uyandırırdı annem ama hafta sonu saat 7de ayakta olurdum ne hikmetse 😀 annem kızardı tabiii 🤪
Buuseg burjoosphere gece uyusam yeter valla fazlasında gözüm yok 😁 (Allahım sen konuyu biliyorsun, çok amin)
burjoosphere Buuseg şu an bende kesintisiz uyusam yeterde yarın pazar ya aklıma geldi eskiden pazarlari öğlene kadar uyurdum diye🙈