burjoosphere GiybetReis benim arkadaşım oğlu 7 yaşında ancak uyuyor öğlene kadar haklısın valla pek umut yok gibi
Buuseg burjoosphere benimde öyle ne yazıkki, aksi gibi gece 2de Bi uyandı zorla 4te uyuttum. Berbat bir geceydi benim için
cocomelon burjoosphere çocuktan önce hep öğlene kadar uyurdum kızım oldu öğlene kadar uyurduk hep 😂😂3 aylıktan beri şimdi 2 yaşında kreşe gidiyor diye erken kalkıyoruz
KutayinAnnesiii Ahh ahhh öğlene kadar uyumayı geçtim gece deliksiz uyusam 8 de büyükleri okul için kaldırıyorum zaten ona da razıyım ama sabaha kadar meme ve 6 dedi mi dikiliyor bağırış çağırış 7.30 a kadar dönüyoruz yatakta sonrası beni kaldırır kendi uyur 😒
burjoosphere KutayinAnnesiii benim oğlumda öyle kolikti 6 aylıkken o bitti şimdi dişi başladı bakalım ne zaman uyuyacağız 😇
burjoosphere FatosToprakDeniz hadi ya 5 çok ikinciyi yapamam yaşım 37 bu tosbigi 8 yıl bekledik sukur verdi Allahim oğluma sağlık versinde yeter bize😇