Mirzam merhaba, evet kullanıyorum kısa bir süredir. Benim bebeğim üstünü mutlaka açan bir bebek olduğu için hiç yoktan iyi oldu kesinlikle. Terlemesi hiç kalmadı en çok terler diye korkuyordum bu uyku tulumu işinden. Evim şu an 22 derece geceleri, kombi yanınca daha sıcak olur. 22 derece için kartta gösterilen sıfır kol body+pijama alt üst takım. Ben içine sadece yarım kol giydirip pijama takımı giydiriyorum. Tulumun ayaklarınıda parmak uçlarına kadar çeliyorum. Sırt, karın, ayaklar sıcak oluyor kontrol ettiğimde