Vanilya merhaba, sizin başka postlarınızda memnun kalmadığınızı okumuştum? Şu an nasıl? Benimde siparişim daha elime geçmedide merak ettim. Bir de anladığım kadarıyla sıcak bir iklimde yaşıyorsunuz 32 derece demişsiniz. Ben 24 derece eve bile tek kat seçtim acaba çift kat fazla gelmiyor mu? Evim merkezi sistem ve kışın gece kombi kapansa bile 21-22 derece altına düşmez… böyle düşünerek aldım