Vanilya merhaba bende tek kat olandan aldım ev 23-24 derece civarı oluyor ama tabloda yazana göre giydirdim altına tek alt şeklinde ama bacakları hep soğuktu çift katla arasında çok kalınlık farklı var mı owli çok kalın geliyor hangisini almam gerekiyor şaşırdım