Splash-Splash-Love bende hep bundan bahsettim.
şöyle aslında aşırı lüks yaşayan hergün dışarıda yemek yiyen birisi değil ama alınca kalitelisini alır 3-5 sene giyer. asgari ücretle kirada olan birisi de tak diye çıkarıp bi bota 400-500 lira veremez. hepsini geçtim çocukları olsa maması, bezi, hastanesi, aşısı derken maaştan çok gideri oluyor çocuğun. ben çalışırken gül gibi geçiniyorduk ben istifa ettim eşim mesaiyle beraber 5000 lira alıyor ama ucu ucuna, trendyoldan indirim kovalayarak geçiniyoruz. teşekkür ederim yorumunuz için 🌸