Woody eşim cnc makine kullanıyor 4500 alıyor. hani uzun süredir çalıştığı daimi tek eleman diye belki yüksek veriyordur diye düşündük ama yorumlara bakarak asgari ücretin bir tık üstü diye düşünüyorum artık.
aslında yeni tanıştılar birisi aracı oldu, şuan birbirlerini tanımaya calısıyorlar, olursa eğer oturacakları semtte kiralar 2-2,5 arası o yüzden maaşını düşünmek zorunda 😪