elediyebiri Sedahakannn Ben Almanyada yasiyorum Canim. Burda belli aylarda bebek asilari ve kontrolleri var. Malesef Cocuk Doktoru disinda bir yerde yapmiyorlar. Kendi doktoru gördü. Normal yine devam edin zeytinyagi sürmeye onlar kurudukca gelecek dedi.
Oznur_0708 Sedahakannn mustelanın konak önleyici şampuanını aldım kargoda gelince denicem inşallah işe yarar bizimde kaşlarda oluştu
Meyvebicagi Sedahakannn benim bebeğimin de oldu bir gün boyunca kafasını zeytinyağı ile yumuşattım sabırla taradım yavaş yavaş çok pislik çıktı ama geçti şuan birşey yok çok şükür
Busrapotuk Barbarosy merhaba bende konak sampuanindan aldim nasıl kullaniliyor bi bilginiz varmi haftada 2 3 keremi yoksa hergun duş yaptırirken kullanabilirmiyimki
Barbarosy Busrapotuk her aksam dus aldiriyorum ancak sacini her gun yikamiyorum haftada 2-3 defa sabunluyorum dogdugu gunden beri konak varken de konak bittikten sonra da bu sekilde ilerledik o yuzden yanlis yonlendirmeyeyim
merve81 Sedahakannn netten baktım ben öle düşündüm kaşlarında çıkanın konak olduğunu sert soyulacak gibi duruyor ama soyulmuyor ama konak kaşındırmazmış happy kidste günlük takipte okumuştum
Eymencvk Sedahakannn 9 aylık hala bıngıldakta var kendi kendine de dökülüyor unutuyorm hep bebe yağı sürüp tarayacagm
Bebegimm1 Eymencvk asidini almak gerekiyormuş unlu bir doktor zeytinyag onermedigini okudum ben denedim işe yaramadı doktorda hindistan ceviz yagsini onermisti onu denememle gecmisti