Sedahakannn oncelikle doktora goturun cnku belli ki daha fazla kötü olmuş zeytinyag onerilmiyor aksine cogaltmisti gecirmemisti soğuk sıkım hindistan ceviz yagsi alın aktardan her gun 30dk bekletin sampuani da degistirin konak taragiyla fazla basitrmadan geri geri tarayın güzelce kurulayın kulak arkasinda falan da varsa oraya da surun elinizle hafif kaşıyın geçer hepsi fakat doktora gostermeyi ihmal etmeyin bebek kendi kasidigina göre kötü olmuş demek ki egzema falan olmuş da olabilir