Seatib Sedahakannn ben zeytinyağı sürdüm banyodan yarım saat önce sonra iyice Konak tarağıyla taradım banyoda da mustela şampuanla yıkadım. Bir anda bitmiyor azala azala bitti çok şükür
CiLeKKoKuSu Sedahakannn Benimde bebeğim 2 aylık. bizdede konak oluştu Zeytinyağı kaç defa kullandığım halde çoğaltıyordu sanki. Sonra Bebek yağı kullandık 2 defa sürdüm sadece. çok iyi geldi. geçti hepsi
Berena Ben hamileyken konak olmaması icin kafalarınin her gün taranmasi gerektiğini okumuştum.. kizim dogdu doğalı her gun saçını tarıyorum bikackez ve hic konak olmadı l. Ne yağ surdum ne baska bir sey sadece saçını taradim tavsiye ederim..
ZehrAta Sedahakannn Birde bebe yağıyla yapmayı deneyin belki zeytinyağı sizde fayda etmemiştir. Geçmezse ilgili doktora gösterirsiniz. Ama geçeceğini umuyorum 🌸
Beyezebeyereka Sedahakannn Aslında zaytinyağını doktorlar pek önermiyor içindeki asitten dolayı. Benim kızımda da vardı çok üstüne durmadım. Saçlarının köpüklü kalmamasına dikkat edin iyice kurulayın bolca yıkayın ve en zararsızı bebe yağı kullanın. Ama bebeğimi çok rahatsız ediyor derseniz konak şampuanı alın kesin çözüm.
ikitostikannesi Sedahakannn bende aynı şeyi dedim kendi çocugunada yapmıs oyuzden yakmıyormus kabartıyor dedı gercekten kabardı benımkının kafası baya kotuydu konakları
merve81 Sedahakannn netten baktım ben öle düşündüm kaşlarında çıkanın konak olduğunu sert soyulacak gibi duruyor ama soyulmuyor ama konak kaşındırmazmış happy kidste günlük takipte okumuştum
Elisa30 Sedahakannn benim kızımda da vardı. Azaldı baya. Zeytin yağ sürdüm duşdan bir saat önce hep. Bir saat dolunca da bastırmadan ince ağızlı. Tarağı hafifçe sürüyorum. Sonra duşunu aldırıyorum. Çok az. Kaldı bitti gibi. Hatta tavsiye. Ederim
HacerKaplan Sedahakannn bizim de uzun sürmüştü 4 5 ay gecmedi hiç mustelanin konak şampuanını kullandım çok güzel faydasini gördüm bi deneyin isterseniz 😊
Sedahakannn HacerKaplan kurtulmak istiyorum artık gerçekten oğlumu çok rahatsız ediyor kaşınmaktn kanattı
Ikratahak_ Sedahakannn ben Bebe yağı yaptım beklettim sonra yumuşak uclu tarakla temizledim bidaha olmadı bi süre bekleyin iyice çıksın kalsın öyle baktınız cogalmiyo bide öyle deneyin