Barbarosy Busrapotuk her aksam dus aldiriyorum ancak sacini her gun yikamiyorum haftada 2-3 defa sabunluyorum dogdugu gunden beri konak varken de konak bittikten sonra da bu sekilde ilerledik o yuzden yanlis yonlendirmeyeyim
elediyebiri Sedahakannn Ben Almanyada yasiyorum Canim. Burda belli aylarda bebek asilari ve kontrolleri var. Malesef Cocuk Doktoru disinda bir yerde yapmiyorlar. Kendi doktoru gördü. Normal yine devam edin zeytinyagi sürmeye onlar kurudukca gelecek dedi.