Yeniannecikk elti postunuzda öyle düşünmek istemedim ama bu yorumunuzda bir övünme, bir gerinme var. Kusura bakmayın. Kendinizi övmeden de çözümü söyleyebilirsiniz pekâlâ. Bir çok kişi uyguladıkları yöntemleri söylemiş ama şu sordu, vay belli zaten dedi falan gibi uzun uzadıya kendinizi yazmanıza gerek yoktu. Bütün tebrikler size👏🏻