Maviboncukkkm Kızlar bebeğime tek bakıyorum 10 aylık mecburen afedersiniz lavaboya gidiyorum tv açıyorum ki dursun ama alıştı sürekli istiyo açıyorum bende ama çok zor durumdayım aynı durumda olanlar var mı
Cheddar Maviboncukkkm valla o aylarda beraber wcye giderdik hatta şuan 25aylık hala beraber gidiyoruz 😅
Fun Maviboncukkkm bian da kesiceksiniz olmadı komple tv kaldırıcaksınız ağlasın istediği kadar nasılsa henüz 10 aylık illa ki unutacak ama devam ederseniz 1 yaşından sonra bizzat bilinçli olarak bağımlılık yapıyo onun yerine arada oyuncaklarını kaldırın sonra tekrar verin unutup hatırlasın oyalansın işiniz bitene kadar
Bilgebykl Maviboncukkkm tuvalete beraber gibi bence, tv hic iyi degil. Gerekirse aglasin, sarilin sakinlestirin yaninda durun ama acmayin
Fun Cheddar ya biz de biliyo musun öyle öyle hem el yıkama hem diş fırçalama derken bi çok şeyi banyoda öğrendi bebe 😅
Maviboncukkkm FatosToprakDeniz evet haklısınız herkes tek bakıyo. Başka memlekette yaşıyoruz biz. kızım asknda 1 haftayı aşkındır çok huysuz gündüz uykusu yapmıyo bende temel ihtiyarlarım için tv ye başvuruyorum
Maviboncukkkm Fun aslında hiç alışkanlığı yoktu hatta tv odada yoktu sonra baş edemeyince kurduk geri. Çünkü çok huysuz bu aralar düşünün kanepede otursam ağlar illa yanına oturacam
Hilaldgsn Maviboncukkkm bende ikizlerime açtım dursunlar diye tek bakıyorum işimi yapabilmek için filan açtım ama bi süre sonra tv olmadan ne yemek yediler ne de uyudular bende balkona çıkardım dışarı çıkardım öyle öyle unuttular biraz hala tv açılınca kendilerine açıyorum sanıyolar ama çizgi film olmayınca bakmıyolar
Tosbikgiller19 Hilaldgsn Benimde ikizlerim var 22 aylık. Bende tek bakiyorum annem yok. Kimse yok yani. İnsan mecbur kalınca açıyor.
Cheddar Fun aynen öyle wc eğitimine bile katkısı var. Kendimde o gücü bulursam başlıcam bakalım bu aralar 😶
2lokummannesiii Daha çok küçük 2 yaşından sonra bilinçli istiyorlar ama siz sabredin ve asla açmayın. İnanın her şeyine engel olmaya başlar özellikle konuşmasına.
mombeto Maviboncukkkm haklısın zor ama beraber gitmeye çalış WC ye hiç durmuyorsa. Biz beraber gidiyoruz çok sıkıştıysam 🤦🏻♀️ Ya da Tutuyorum 😅 10 aylık benmk oğlum da zor valla bu aralar çok zorluyor ama tvye unuttur sonra daha sıkıntı olcak zararın neresinden dönersen kardır
Maviboncukkkm mom726272 bizim kız bi tuhaf asla kucak istemiyo tuvalete götürsem kendini yere atar emeklemek için 😞
Azraadaa Maviboncukkkm biz oraya da birlikte gidiyoruz canim 🤣 10 aylık henüz kucuk geldi bana biraz ağlasa da acmamaya çalış kuzum
Cheddar Maviboncukkkm ver eline tuvalet kağıdı parçalasın gör işini elbet oylanacak bişey vardır. Zaten o aylarda çok hareketli oluyolar
bilgemira Maviboncukkkm 7 bucuk aylik kizim odamiz gunluk ve kucuk tv buyuk ister istemez reklam cikinca bakiyor ve ben pat diye kapatiyorum oyuncaklara donuyor yapacak bisey yok bu böyle devam