Canım benim oğlum çok ağlar ( şu an 30 aylık hala ağlıyor) bir gün doktorumun yanında bundan dert yandım. Ağlasın bırak ancak ciğerleri açılır, ağlayan çocuğa bir şey olmaz dedi. Ben o günden beri oğlumun ağlamasına takılmıyorum. Benim oğlumun ağlamasını gören herkes çocuğun bir sıkıntısı olduğunu zannedip bana bakıp cık cıklardı. İnan açsam ben açardım tv’yi. Şu an izlemiyor mu izliyor ama benim kontrolümde ve eğitici olabilecek şeyleri izliyor ve kısıtlı dakikalarda izliyor. Televizyonun çocuğa hiçbir yararı yok emin olun yok. Eline telefonda vermeyin sakın eğer bir iki verirseniz arkasını hiç alamazsınız, çevremizde telefona bağımlı çok çocuk var. Siz iş yaparken onu da dahil etmeye çalışın oyalanabileceği şeyleri ilgisini çekebileceği şeyleri verin eline. He bunları söylüyorum ama ben oğlumu oyalayabiliyor muydum hayır☺️ Ben mutfakta yemek yaparken ayağımın dibinde durup beni ittirip ağlıyordu onunla oynamamı istiyordu. O yüzden işimi planlı yapmayı öğrendim sırayla ve düzenle yaptığımda oğluma da rahatça vakit ayırabildiğimi gördüm. El oyalayan işlerinizi yapabiliyorsanız akşam oğlunuz uyuduktan sonra yapın ki gündüz onu da dahil edebileceğiniz işlerinizi yapabilin.