Sudemmm nedense birbirimize destek olmak yardım etmek için değilde eleştirmek, yargılamak, daha çok biliyorum demek için yorum yapıyoruz. Saygı duymak yok herkes birbirini kötülüyor. Halbuki en çok desteğe ihtiyaç duyduğumuz dönem lohusalık. Bizleri anlayabilecek birileriyle konuşmak yani bizim gibi lohusalarla konuşmak için bu uygulamadayız