Sudemmm mama vermek emzirmekten çok daha zor maddi olarak külfetli ayrıca mamayı hazırla biberonları sürekli yıka steril yap kaç saat alıyor bunlar direk meme vermek daha kolay olurdu. Annelik kıyaslaması asla yapılamaz bu durumda. Keza mama veren ben meme veremiyorum diye öyle bir psikolojik savaş içindeyim kendimi yarım anne hissediyorum daha ne karmaşık duygular. Gerçekten psikolojimi bozdum . Meme vermeye çalıştıkça sütüm gelsin diye uğraştık bambaşka sağlık sorunlarım çıktı bunlarla da savaşıyorum bakalım nolucam bebeğimi gönül rahatlığıyla bir türlü kucağıma alıp bakamadım. Hep eksiklik