Baybiler sincaptanhallice sincaptanhallice elinizi surdgunz de sert bı şekilde degiyorsa elinize distir canım 🥰
sincaptanhallice Baybiler Ya en arkada da var bı beyazlık. Damagina el surdurtmuyor çok fazla ama arkada da olması normal mi
Baybiler sincaptanhallice canım bu diş değil sanki ya o bı müddet sonra geçer gibi benim ilk çocuğunun da alttan bir tane böyle vardı sonra kendiliğinden düştü gitti bu diş gibi değil benim ikide diş çıkardı ama bildiğin kemik yani diş gözüküyor bu farklı bir şişlik
Prensmoms sincaptanhallice bizimde böyleydi üst önler diş çıkardı zannettim sabah gittim sevinçle herkesi uyandırdım ertesi gün hiçbişey yok 🙈 böyle aft gibi pamukçuk gibi sanki
Baybiler sincaptanhallice üzülme canım bunlardan sonra da dış gelir Allah’ın izniyle sağlıklı olsun da bebişin daha ne dişler çıkarır 😃 yani normal seyri ilk alttan iki ya üstten ikidir yanlardan başlamaz bence tabi ama uzulcek birşey yok 🥰
Btlazz sincaptanhallice bence normaldir her çocuk farklı çıkarır kimi alt kimi üst sizinde yanlarda 😍
sincaptanhallice Btlazz attığım ikinci fotoğrafı yorumlarda gorebildiniz mi? En arkada da var o normal mi peki sizce?
moommm Benm kzıımdada var byle önde iki tane beyazlık 5 aylık ama diş değil yumuşak cay kaşığının arkasını değirin ses geliyorsa diştir gelmiyorsa daha zamanı var minnoşun
sincaptanhallice moommm sesin normal bizim diaimize vurdugumuzda çıkan sesten mi olması gerek? Sert damak sesi gibi geliyor ince tiz ses yok
sincaptanhallice Btlazz kaşıkla denedim ses geliyor ama normal diş sesi değil, sert bir yere vurma sesi gibi. Yani ince tiz bı ses degil
Habisoo34 sincaptanhallice evet çıt çıt diye ses geliyor dişse eğer ama diş değil gibi erken çıkaranda var tabi ama ben çay kaşığıyla vurup anlamıştım