Habisoo34 sincaptanhallice evet çıt çıt diye ses geliyor dişse eğer ama diş değil gibi erken çıkaranda var tabi ama ben çay kaşığıyla vurup anlamıştım
Habisoo34 sincaptanhallice Çokta bilgim yok yanlış bilgilendirmek istemem ama aft olabilir mi acaba bi netten bakar mısınız
Baybiler sincaptanhallice korkma canım kötü birşey değil bubazi çocuklarda olabiliyor kendiliginde. Geçer bu
Habisoo34 sincaptanhallice Aft değilde diş incisi diye bi şey gördüm nette ben ona benzettim bakınca formdada biri paylaşmış böyle bi resim ne bu diye kötü bi şey değilmiş zararsız geçici bi şeymiş siz yinede doktorunuza danışın içiniz rahat etsin
sincaptanhallice Habisoo34 sanırım bu daha kuvvetli bir ihtimal çünkü aft olsaydı emerken falan canı acirdi diye düşünüyorum. Ama canı acimiyordu oyle
Baybiler sincaptanhallice üzülme canım bunlardan sonra da dış gelir Allah’ın izniyle sağlıklı olsun da bebişin daha ne dişler çıkarır 😃 yani normal seyri ilk alttan iki ya üstten ikidir yanlardan başlamaz bence tabi ama uzulcek birşey yok 🥰
sincaptanhallice Baybiler teşekkür ederim napalim artık sağlıkla çıkarsın da zamanını bekleriz 😂 ne sevindim ya 🙈😂
Habisoo34 sincaptanhallice Erken çıkarması iyi değil derler bebeğim 1 yaşından sonra çıkardı bende çok sabırsızlıkla bekledim inşallah sağlıkla kavuşursunuz minnakın inci dişlerine :)
Derinsart sincaptanhallice bizimde çıkarmı acaba 5 ay 11 günlüğüz aşırı salyası akıyor elini komple yumruk yapıp agzına sokuyor eline ne geçerse ağzına sokuyor uyku reddi ve mızmızlıgı vardi dişlerne bakmaya calıstım açmıyor ağzını😂
sincaptanhallice Derinsart valla bizimki de damagina dokundurtmuyor zar zor baktım. Ama sanırım diş degilmis bilemiyorum 😂 yine tabii doktora gidip net ogrenicem
sincaptanhallice Habisoo34 evet geç çıkan diş sağlam çıkar diyorlar ama tabii ilk annelik olunca sabırsızlanıyor insan 🙈
Derinsart sincaptanhallice valla bu süreçte beni biraz korkutuyor ateşi olurmu hasta edermi😕 iki hafta önce doktor baktiginda diş görememişti iki hafta sora tekrar gidicez bakalm bakmasını isticem sizde ki baya diş gibi ama bilemedm😀
sincaptanhallice Derinsart Biz de 27sine randevu almistik ama büyük ihtimalle ben dayanamam yarın gideriz 🙈😂 ateşi son 2 gündür biraz var. Çok şükür aşırı huysuzluk yaşamadı ama dış kasimasi,salyasi baya var
Derinsart sincaptanhallice şu diş toplarından alıcam o döneme girersek rahatlatıyormus güya 🤭ateş olmasın ya ben baya üzülüyorm ck halsiz bitkin oluyor😞
sincaptanhallice Derinsart bizim bir kere ateşlendi çok yıpratıcı bir süreçti hastaneler falan. Allah kimseyi valla sağlıkla sinamasin. İnsan ona değil bana gelsin diyor
Derinsart sincaptanhallice aynen valla Allah kimseye vermesn hastalık hertürlüsü zor hele bebeklerde daha zor cok üzülüyorum aşı bile oldugunda keske baska yolu olsa diyorm☹️