sincaptanhallice Merhabaaa, Bizim galiba dişlerimiz cikiyooor 😍😍 ama ikisi de ön dişler değil,yanlarda. Neden böyle acabaaa? Ben 1 haftadır beyazlık görüp başka bir şeydir diyordum yanda olduğu için 🙈 5 ay 23 gunluguz bu arada
mom1236 sincaptanhallice 13 buçuk aylık bebemde sıfır diş o yüzden anlamıyorum maalesef, üste kalsın 🥰
JackDaniels sincaptanhallice İnci gibi dişleri olsun minnoşun🥰 Darısı başımıza inşallah 7 aylık ne gelen var ne giden🤣 Anca kaşı babam kaşı🤣🤷🏼♀️
NSZA2020 sincaptanhallice Bizimde böyle oldu 5 aylıktı dişi çıktı diye sevindim sabah bı kalktim hiç birşey yok diş değilmiş meğer ilk dişini tam 8 aylıkken çıkardı alttan iki tane şimdi 10 aylık üst 2 dişi patlamış bugün gördüm
sincaptanhallice NSZA2020 Bizim bu beyazlik 1 haftadır falan vardı ben değildir dedim hep ama giderek buyudu
Baybiler sincaptanhallice benim oğluşum da 4 ay 14 gunluguz dört tane çıkardı alttan🥰 bir hafta arayla çıkardı 2 2 çıkardı 🥰
Baybiler sincaptanhallice sincaptanhallice elinizi surdgunz de sert bı şekilde degiyorsa elinize distir canım 🥰