KahveliAnnee Mom626272 biz kardeşlerce dogum aşısı dışında aşı olmadık hiçte bisey olmamış bize aslinda
KahveliAnnee Nazduruuu benimki kullanıyor ama olmasa da olur moodundayız çokta gerekmiyor midesini çok bulandırıyor
Nazduruuu KahveliAnnee ya 0-2 aylık emzik emiyor şuan 3 aylık olacak bir büyüğüne geçemedik almıyor diğerlerini
Mom626272 KahveliAnnee dünyada her yıl korunulabilir aşı kaynakla 2milyon kişi ölüyor. Aşı yapılmayan bebek mikrobu tanımıyor tanımadıgı için vücudu savaşacak gücü bulamıyor vücut direnci düşüyor hastalık hastalığı çağarıyor. Vs vs. Ama sizde haklısınız öyle bir devirde yaşıyoruzki neye inanıp kime güvenelim. Gözümüzüden sakındığımız yavrularımızı kimlere emanet edelim.
busraaldemir1485 KahveliAnnee ben de salı günü 3 aşıyı yaptirdim bebeğe saat 11 gibi yaptılar 6_7 gibi hafif ateşi çıktı alnı soğuk ama bacak ve göbeği yanıyordu calpol şurup verdim ıslak mendille vücudunu sildim gece sık sık kontrol ettim ateşini benim bebis sadece iğne kolundayken ağladı onun dışında hiç aglamadi ama iiii iiiii inledi bir gün boyunca içim parçalandı
busraaldemir1485 Mom626272 3.ayda aşı yok ama boy kilo takibi var onun için gel dedi bana ebe takip amaçlı çağırmıştir sixi de bence
KahveliAnnee Mom626272 ben aşıları o kadar savunan insanken artık nefret eder hale geldim gerçekten şu devletten şu başımızdaki insanlardan nefret ediyorum bizim için ne istiyorlarsa kendi evlatlarından çıksın inşallah
busraaldemir1485 Mom626272 Özel aşılar varmış devletin karşılamadığı rota, karma, menenjit gibi bana da isimlerini yazdı arastir yaptırmak istersen ben öneririm dedi belki onu kastetmiştir çok da maliyetli aşılar
laliko35 KahveliAnnee yani sağlık açısından bir zararı yok doktorumuz öyle ddi ve çoğu bebeğe de yapılıyor bizde de sorun oluşmadı şükür
Eminedilmen KahveliAnnee bizim biraz ateşi çıkmıştı carpol verdik bir de ince giydirmiştm yatırırken de devamlı ateşni kontrol ettik gece falan