KahveliAnnee iremakn çok saolsun.. Çok şükür iyiyiz ateşi filan hiç olmadı huysuzluk yaptı dün gece o kadardı elhamdülillah
iremakn KahveliAnnee iyi çok şükür çok sevindim aşırı huysuzluk olursa calpol verin tabii doktorunuza danışarak calpol uyku da yapar onda çok geçmiş olsun ❤️🌸
KahveliAnnee iremakn doktorumuz da dedi calpol ver 6 saatte bir veriyorum ama çok şükür bi agrisi sızısı beklediğim kadar çok olmadi ateşi hiç olmadı dahada olacağını sanmıyorum