gokceasel Doğum yapalı 2 ay oldu 1 ayımızı doldurmuştukatletime baktığımda sarı sıvı gördüm aynaya baktığımda sezeryan dikişinin kızarıp şişmişti sarı sıvı geliyordu kadın doğum doktoruma mesaj attım çok fazla gelirse gel dedi ilk 2 gün az geldi 2 günden sonra çok gelince gittim sıktı göbeğin katlanma bölgesi olduğu için pişik olmuş dedi antibiyotik ve ağrı kesici verdi bol bol karnını yukarı kaldırıp havalandıracaksın dedi 3 4 güne geçti(1 aydan sonra iltihap kapanıda ilk defa görüyorum dedi ilk zamanlar olabiliyorda dedi)