Elisaoner38 ben sezeryan olduğumdan beri sürekli akıntı şişiyor sonra patlıyor kan akıyor dikiş yerlerinden boşluklar oluyor oralar sarı sıvı akıyor defalarca hastaneye gittim enfeksiyon yok deyip geri gönderdiler en sonunda dikişim açıldı tekrardan diktirler şuan çok şükür bütün şikayetlerim bitti